Lillebror har kommit 😍

Hej pĂ„ er! Nu var det ett tag sedan jag skrev nĂ„nting och ja nu har Ă€ntligen lillebror kommit till oss och kĂ€rleken och lyckan svĂ€mmar över hĂ€r hemma och jag kan knappt tro att det verkligen Ă€r sant att jag har tvĂ„ av mina fyra barn hos mig ❀ ❀
Vill ni sĂ„ kan jag skriva ner förlossningen och dela med mig av den 😊 
Fort gick det iaf nĂ€r vĂ€rkarna vĂ€l tog fart och lillebror föddes fredagen 19 december kl 02.50 ❀ Han var 48cm och vĂ€gde 2982g ❀Han Ă€r ett fredagsbarn precis som sin mamma❀ 

Ja annars sĂ„ mĂ„r vi alla bra trots att vi verkligen lever i vĂ„r bebisbubbla â€ïžđŸ˜Š T fyllde hela 5 Ă„r igĂ„r och han Ă€r sĂ„ nöjd över alla presenter som han fick đŸ˜ƒâ€ïž SĂ„ ett stort tack till alla er som kom och förgyllde vĂ„r fina killes dag 😊 

Idag kom vĂ„r julgran upp ocksĂ„ och sĂ„hĂ€r sent brukar den aldrig komma upp men i Ă„r har det ju varit lite annat att tĂ€nka pĂ„ 😉 Sen sĂ„ lite senare tĂ€nkte jag sĂ€tta mig och skriva i resten av alla luckor som jag nu missat 😊 

Nej nu vill lillebror ha lite mat och T ska snart hoppa i sĂ€ng och nĂ€r han vĂ€l sover sedan sĂ„ ska dom sista julklapparna slĂ„s in och göras klara 😊 

Älskade Ă€lskade lillebror ❀❀

N*
2014-12-23 @ 22:58:15

ja skriv förlossningstory :D




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0