God morgon!

Gud morgon 😊 Idag Ă€r det onsdag och stressen över helgens dop har nu lagt sig och jag kan börja varva ner 😉 Tack till alla er som kom! 
Dopet var jĂ€tte fint och bĂ„da pojkarna var jĂ€tte duktiga! T hjĂ€lpte gudfar och hĂ€lla upp dop vattnet vilket han var vĂ€ldigt stolt över ❀ JĂ€tte fint dop och efter dopet blev det fika och ja en del gick Ă„t sĂ„ jag tror folk tyckte om det 😊 Tack alla för dom fina presenterna J fick ❀ 

Ja som sagt sĂ„ Ă€r det onsdag idag och just nu ligger jag fortfarande i sĂ€ngen och lyssnar pĂ„ min Ă€lskade lilla kille som fortfarande sover ❀ men det lĂ„ter som att han hĂ„ller pĂ„ och vaknar. Idag var det meningen att jag och syster med barn skulle till öppna förskolan med barnen men sĂ„ blev det inte. Lite trĂ„kigt men det Ă€r sĂ„nt som hĂ€nder 😊 vi skulle eventuellt ses imorgon istĂ€llet 😊 
T Ă€r ledig frĂ„n förskolan idag dĂ„ han ville sova hos mormor vilket han fick 😊 han kommer hem igen under eftermiddagen ❀

Nej nu hör jag att min Ă€lskade lilla kille har vaknat sĂ„ nu har denna dag startat 😊 

VĂ€rldens finaste pojkar đŸ˜â€ïž




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0