Måndag 13 April 2015

Hej på er så här sent på kvällen :) Nu sover båda mina älskade pojkar så då passar jag på att sitta här en liten stund :)
 
Måndag idag och idag är det 2 månader sedan min lilla älskling opererades ♥ Vi väntar fortfarande på svaren från röntgenbilderna som skickades ner till Akademiska. Vi har fortfarande inte hört nånting om vad det är J har i sin vänsta lunga :( Lite små jobbigt är det faktiskt om jag ska vara ärlig, iaf denna eviga väntan. Men i tisdags förra veckan så ringde A till Barnkliniken i Gävle för att höra sig för om dom hade hört nånting och hon han pratade med skulle ringa till Akademiska själv och höra med dom och sen återkoppla med mig. Det tog kanske en timme efter att hon hade pratat med A tills hon ringde upp mig och sa att hon pratat med dom nere på Akademiska och där sa dom att dom hade tittat på bilderna och skickat ett svar den 2 april vilket var skärtorsdag så svaret hade inte kommit till Gävle då på tisdagen. Men det hon kunde säga iaf var att vi kommer få en tid för nya undersökningar som ska göras nere på Akademiska!? Jag blev lite smått väldigt mycket orolig just precis då vill jag lova! Hon kunde inte säga vad det var för undersökningar som skulle göras utan det fick vi veta när dom hade fått svaren, men ja lite smått orolig är jag nu då vi måste åka ner till Akademiska för att göra dessa undersökningar. Anledningen till att jag mest är orolig är för att vi just måste åka ner dit och göra dom och inte göra dom här i Gävle. Akademiska är ju endå Akademiska och dit åker man bara om det är "allvarligt", iaf i min värld så ja orolig är jag. Men samtidigt så försöker jag tänka att hade det var nånting jätte allvarligt så borde ju sjukhusen ha ringt direkt till mig och inte dra ut på allt då vi fortfarande än idag inte har hört nånting.. Men med vår vanliga otur så är det säkert nånting allvarligt men vi får inte veta vad riktigt än.. Menmen.. Jag ska ringa på onsdag till Barnkliniken i Gävle och höra igen om det inte kommer nånting med posten imorgon. Nu vill jag veta då det snart är 1 (!!!) månad sedan vi var och gjorde röntgen! Den 16 mars gjordes den och nu är det den 13 april :/
 
Ja annars idag så har jag och J varit hos bästa syster i Åbyggeby :) Alltid lika mysigt och komma ut dit och mysa med världens bästa systerson ♥ Han är verkligen hur go och underbar som helst och jag bara älskar honom en massa! Fast han nu mera är en virvelvind och är överallt och ingenstanns samtidigt ;) J var på väldigt bra humör han också för ovanlighetens skull vilket var väldigt skönt och vi tog en promenad i det underbara vädret så att pojkarna fick sova lite och det är så skönt att gå promenader med min älskade syster och bara prata om allt mellan himmel och jord ♥ På onsdag ska vi ses igen för då ska vi till öppna förskolan igen och nu var det bra länge sedan vi var där så det ska bli roligt och komma dit igen :) Sen på onsdag så fyller världens bästa pappa år ♥ och J ska till en fotostudio och bli fotograferad :D Sen på torsdag så ska jag och syster baka inför J's dop som är snart och på fredag har vi lite planer på att gå till gymmet igen och köra järnet :D
 
Förra veckan var det påsk och T var ledig hela veckan från förskolan :) Vi gjorde inte mycket förutom att T var ute nästan hela dagarna och lekte på gården med kompisarna och cyklade på sin balanscykel och snart ska vi nog ta fram hans riktiga cykel och tabort stödhjulen på den och se om han kanske kan cykla :) Balansen har han nu tack vare allt cyklande på balanscykeln så nu  gäller det bara att komma på det här med att trampa och bromsa också :) Men ja det är något som ska fixas snart iaf :)
 
Nej nu börjar klockan bli mycket så det är dags att gå och lägga sig och hoppas på att man får lite sömn :) Är gräsänka i natt då karln drog till Uppsala och jobbade idag och han kommer inte hem fören imorgon kväll så imorgon bitti måste jag ta bussen med barnen till förskolan och ja det är ju inte det lättaste att komma iväg med två barn med två helt olika viljor på morgonen ;) Men jag har lyckats förr så jag gör det nog imorgon också bara jag ställer klockan och klivier upp när den ringer :p
 
Aja god natt med er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0