Stressigt 😊

God morgon! 
Fredag idag och nu var det ett tag sedan jag skrev nĂ„nting igen 😁 men ja allt Ă€r som vanligt hĂ€r hemma förutom att det vankas dop i helgen och ja sĂ„nt Ă€r ju lite stressigt och framför allt nĂ€r man inte har hunnit baka klart allt 😂 men syster ska komma en svĂ€ng idag och hjĂ€lpa mig med det sista sĂ„ förhoppningsvis blir allt sĂ„nt klart 😊 IgĂ„r var vi och trĂ€ffade prĂ€sten och prata om dopet och sen kollade vi in lokalen och allt kĂ€nns bra 😊 

Ja annars sĂ„ har det inte hĂ€nt sĂ„ mycket. VĂ„r Ă€lskade lilla kille Ă€r nu 4 mĂ„nader och vi ska börja med lite smakisar 😊 Han Ă€r nu 59 cm och vĂ€ger 5100g ❀ VĂ€rldens bĂ€sta lilla kille och han har vĂ€rldens bĂ€sta storebror som ger honom miljoner pussar och kramar varje dag 😍 Åh vad jag Ă€lskar mina grabbar ❀ 

Lite trött börjar bli Ă„ter igen pĂ„ denna sjukvĂ„rd! Vi har fortfarande inte fĂ„tt komma och göra fler undersökningar pĂ„ J och han lĂ„ter lika dant 😔 Jag hoppas dom snabbar pĂ„ nu sĂ„ vi slipper gĂ„ runt och vara konstant oroliga! 

Nej nu ska jag börja ta fram allt till baket 😊 A Ă„kte nu för att hĂ€mta mina Ă€lsklingar ute i Norra Åbyggeby sĂ„ bĂ€st att ta fram allt sĂ„ det bara Ă€r att sĂ€tta igĂ„ng 👍😁 






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0