Grattis min älskade prinsessa på din 4års dag ♥

Hej!
 
Nu var det ett tag sedan igen men det har varit en del att smälta dessa dagar så därav att jag har varit frånvarande.
 
Idag är det 1 juni och våran älskade prinsessa Svea skulle idag har blivit 4 år ♥ För 4 år sedan låg jag på förlossningen och väntade på att få åka hem till min älskade prins som var med sin mormor under tiden och då hela min värld raserades ville jag bara hem till min älskade son som fortfarande fanns hos mig ♥
 
Bild från förra året ♥
 
 
Dagen idag har känts tung och det är ju inte så konstigt. Alla årsdagar oavsett hur många år det går är sjukt jobbiga! Det är bara det att nu har jag lärt mig hantera dom på ett annat sätt än tidigare, men dom gör lika ont och jag gråter precis lika mycket nu som då.
 
För en vecka sedan blev vi inskrivna på Akademiska sjukhuset nere i Uppsala då J äntligen skulle genomgå undersökningen som vi väntat på sedan mars. Undersökningen skedde 26 maj alltså i tisdags, men vi blev inskrivna redan på måndagen då det skulle ske tidigt på morgonen. Men allt gick bra tack och lov och vi fick åka hem samma dag som undersökningen var :) Väldigt skönt måste jag säga att det var då det aldrig är roligt och vara på sjukhus oavsett anledning man är där, men det är tur att dom finns iaf.
Ja "dommen" som J fick var att han har en svullnad runt stupen som förhoppningsvis kommer att växa bort under det första året och gör det inte det och han låter lika illa när han är runt året så ska vi kontakta dom igen så ska dom fixa till det då. Dom vill inte vara nere i halsen på honom nu när han är så liten när det finns en chans att det försvinner av sig själv vilket jag förstår :)
 
Påväg till operation
 
Mitt älskade lilla hjärta på uppvaket ♥
 
 Sover sött på avdelningen ♥
 
 Busar lite när vi äntligen har piggnat till ♥
 
 Sötast innan hemgång ♥
 

När vi kom hem möttes vi av världens bästa storebror ♥ Han var så mån om sin älskade lillebror och ville knappt lämna honom ifred ♥ Verkligen äkta syskonkärlek! ♥
 
Idag är det som sagt måndag och förskolan har haft planeringsdag så vi har haft en dag extra ledig :) Dagen har varit ganska så bra med tanke på vad det är för en hemsk dag och så var vi till Bup där vi fick konstaterat att T har ADHD :) Så nu börjar ännu en ny resa till en så "normal" vardag som möjligt :) Underbart ska det bli! :D
 
Nu sover mitt stora lilla hjärta och mitt minsta hjärta nattas av sin pappa och när han sover så ska vi mysa ner oss i soffan och titta på senaste avsnittet av "Game of thrones" :D Älskar den serien och efter förra veckans slut har jag toklängtat till idag!! xD
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0