Soligt idag 😊

Hej pĂ„ er! 

Idag Ă€r det torsdag och just nu sitter jag ute pĂ„ baksidan och njuter i solen som Ă€ntligen hittade hit till GĂ€vle 😊 Det blĂ„ser Ă€ven idag som det gjort hela veckan men inte alls sĂ„ kallt och ja solen Ă€r ju framme och vĂ€rmer titt som tĂ€tt 😊 

Än sĂ„ lĂ€nge har det inte hĂ€nt sĂ„ mycket hĂ€r hos mig. Innan sambon drog ivĂ€g och jobba tog vi en promenad med vagnen och hundarna vilket var skönt och sen har jag försökt fĂ„tt J att sova men dĂ„ kĂ€rringen rent ut sagt ovan för oss vĂ€snas och dunkar och har sig sĂ„ kan han inte sova. SĂ„ jĂ€kla trött pĂ„ na sĂ„ jag vet inte vad! Att man inte kan visa lite respekt till sina grannar finns inte hos den kvinnan 😡 

Men ja, i eftermiddag nĂ€r T har kommit hem sĂ„ hĂ€nder det nog inte mycket. Jag Ă€r helt slut i huvudet efter flera vakna nĂ€tter med J sĂ„ det blir nog bara lugnt 😊 Men vi fĂ„r vĂ€l se om mina Ă€lskade grabbar hĂ„ller med mig eller inte 😉 Är det lika fint vĂ€der som det Ă€r nu sĂ„ vill nog T vara ute och leka och sjĂ€lvklart fĂ„r han det dĂ„ 😊 

Nej nu ska jag försöka fĂ„ min Ă€lskade lilla kille att somna dĂ„ han Ă€r vĂ€ldigt trött 😔 Hoppas bara kĂ€rringen nu har lugnat ner sig sĂ„ han kan fĂ„ sova. Och det hjĂ€lper inte att be henne vara lite tystare heller för dĂ„ Ă€r man Ă€n de ens och Ă€n det andra och sĂ„ hotar hon med att göra en anmĂ€lan till socialtjĂ€nsten om barnen sĂ„ nĂ€ det Ă€r bara att försöka vĂ€nta ut na đŸ˜€đŸ˜Ł 

Just nu 👍

N*
2015-06-04 @ 22:06:30

vi har ocksÄ sÄna grannar dom vÀrnas, kastar grejer slÀpar grejer klampar hela dagarna o hela nÀtterna. Man blir tokig tillsist. Nu Àr det tilloch med sÄ att mÄlarfÀrg börjat lÄssna i skÄpen, vibrerar loss efter deras klampande dÀr uppe.
Men vadĂ„ hota med socialtjĂ€nsten:o vad skulle hon hitta pĂ„ dĂ„ om barnen :o.. Idioter finns det gott om. Puss 😘

Svar: Ja vĂ„r möblerar om i stort sett varje natt 😔 Ja hon sĂ€ger att jag misshandlar mina barn pĂ„ nĂ€tterna sĂ„ vem vet vad hon mer kan hitta pĂ„ 😔
Elin

n*
2015-06-04 @ 22:07:20

Som vÀsnas skulle det sÄklart stÄ..




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0