Söndag 14 Juni 2015

Hejhej på er!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev nånting igen, men ska sanningen fram så har det inte hänt så mycket alls :)
 
Igår var det fint väder hela dagen och hela dagen spenderades ute i trädgården :) Jag rensade hela gräsmattan på äckliga brännässlor och fixade och hade mig och sen tog jag även framsidan när jag endå höll på :) Och det var tur att jag gjorde det igår och inte väntade med det till idag vilket jag var nära på att göra, men idag regnar det så ja det var bra att det blev gjort igår :)
Igår kom också världens bästa Katrin hit också :D Vi har inte setts sen J's dop så ja det var på tiden att vi träffades :) ♥ Vi säger alltid att det inte ska gå så långt mellan gångerna, men ja hon har fullt upp med sin familj och jobb och jag har fullt upp med mitt så ja det glöms lätt bort att man faktiskt ska ta hand om vänskapen också! Men det är tur att vi faktiskt litar på varandra och oavsett så vet vi att vi finns där för varandra ♥ Det spelar ingen roll hur långt emellan det går så varje gång vi ses så känns det som att det var igår ♥
 
Ja idag är det söndag och senare idag ska vi hem till barnens morfar och hälsa på :) Vi har inte träffat morfar på flera dagar/veckor nu så nu var det dags tyckte jag.
 
Imorgon är det måndag och T ska till förskolan, men innan han ska dit så ska han till hälsocentralen och lämna blodprov då vi har upptäckt en grej som både vi och läkarna tror inte är nå farligt, men det ska kollas upp grundligt iaf tack och lov.
 
I fredags var det dags för bvc och 6 måndaers kontroll för J och jäklar vad fort tiden verkligen går :O Nu på fredag blir han 6 månder!!! Han är 63cm lång och väger 6040g och är verkligen världens goaste bebis! För det mesta alltid nöjd och glad och väldigt matglad! :D T åt ingenting så det här är helt nytt för oss då J äter allt! Och blir skogs tokig om han inte får smaka på precis allt ;D
 
Nej nu är det dags att hoppa i lite kläder så kan vi starta denna dag också :)
 
Mammas älskade lilla gostroll ♥
Katrin
2015-06-14 @ 19:40:54

Så sant min goaste <3 Känns alltid som att vi sågs igår trots att det ibland går alldeles för lång tid emellan <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0