Ny vecka :)

Hejhej på er! Måndag idag och en ny vecka har börjat :) Dagen har varit väldigt bra då jag och J åkte hem till syster ute i Åbyggeby medan T var på förskolan :) Ozzy följde med oss också denna gång då Kelly skulle få följa med A när han jobba. Var väldigt trevligt och mysigt som vanligt och det blev två lång promenader och det var även första gången jag åkte buss med Ozzy och det gick jätte bra!
 
Hämtade hem T från förskolan och när vi kom hem ville han vara ute och leka och det fick han såklart! Och medan han var ute så började jag med maten till oss och så gav jag J mat :) Nu sover J och T sitter i badet och badar då han hade målat hela sig med vattenfärg på förskolan ;) A är fortfarande ute och jobbar och vi får väl se när han kommer hem :)
 
Imorgon är det tisdag och imorgon är T ledig då jag och Emma ska fotografera barnen :) Vi ska försöka en gång till med att få med dom alla tre på en och samma bild ;) Men det lyckades ganska så bra förra veckan, men kameran vi hade då var inte så bra så vi ska försöka igen imorgon :)
Jag måste komma ihåg att ringa till kyrkan imorgon också för att boka in datum för J's dop! Jag ringde förra veckan och dom sa att dom skulle ringa upp, men än har dom inte ringt och får jag inte tag på dom den här veckan så får vi lov att ta nån annan kyrka så vi hinner skicka ut nå inbjudningskort :) Men jag hoppas vi får tag på dom då vi (eller jag) verkligen vill ha dopet i den kyrkan :) Menmen som sagt vi får se. Måste även komma ihåg att ringa till Gimlins och boka tid för fotografering på J också :)
 
Nej nu vill T upp ur badet och sen blir det mys i soffan en stund innan sängen för hans del :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0