Akademiska

Ja nu ligger jag i en sjukhussäng på Akademiska sjukhuset i Uppsala och min älskade lilla kille ligger i sin vagn bredvid och sover ❤️ Han vägrade sova i sjukhusspjälsängen som han fick så då fick han sova i sin vagn 😊 

Dagen idag har varit väldigt lång måste jag säga. Klev upp vid kl.06 då vi skulle börja röra oss vid kl 08 så vi skulle ha gott om tid på oss att ta oss ner till kl 10. När vi kom fram så fick vi först veta att det hade blivit lite ändringar så vi skulle direkt upp till avdelningen och när vi kom dit fick vi ett rum och sen träffa både läkare och sjuksköterska. När klockan var 11.30 var allt klart och vi hade inte nästa tid fören kl 13.30 och då skulle vi träffa narkosläkaren så vi hade några timmar att slå ihjäl där och ja man blir lätt rastlös när man ligger på sjukhus. Ingen tv har vi på rummet heller så ja lite lagom roligt är det ju. Men vi gick ner till en cafeteria och tog en fika och sen hämtade vi journalerna och gick till narkosläkaren. Besöket där gick fort och efter det fick vi lämna sjukhuset då ingenting mer skulle göras idag. Så då åkte jag, A och J till Gränby Centrum och gick runt och strosa några timmar 😊 J fick 3 nya bodys och en sängmobil och så fick T en ny Pettson bok och en leksak ❤️ Det blev även en bok till mig så jag kan slå ihjäl tiden lite också 👍 

Efter shoppingturen åkte vi tillbaka till Akkis och J fick mat och sen var det dags för A att åka hem då han inte fick sova kvar. Tråkigt tycker jag då jag får sån ångest av att vara själv på sjukhus eller jag har ju J såklart men just nu sover han ❤️ 

Imorgon som det ser ut just nu ska J sövas kl 08 och undersökningen skulle ta 10-15 minuter och ja är det inget allvarligt så är det klart efter det och det tråkiga då är ju att vi måste stanna en natt till vilket jag helst inte vill men självklart gör jag det för min son ❤️😊 

Snart ska jag väcka J om han inte vaknar själv för att ge honom mat innan det är dags för honom att vara fastande. När han väl somnat om efter det ska jag försöka sova några timmar också och jag hoppas att morgondagen bara flyger iväg! 😊 

J just nu 😍❤️

J tidigare under kvällen när han låg i sängen och lekte 😍❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0