Encore kattmat!

Hej! Nu tänkte jag berätta lite om kattmaten från Encore. Jag är en Buzzador och jag har fått möjligheten att vara med i en kampanj och prova kattmaten från Encore.
 
Jag fick hem två smaker som mina katter Astrid och Signe fick testa och se om dom tyckte om och smakerna var kycklingbröst och räkor. Astrid och Signe älskade båda smakerna och åt med god aptit! Det blev nästan slagsmål då dom båda ville ha allt ;)
 
Men det bästa med Encore är att varje burk innehåller 100% naturliga ingredienser och alltid upp till 75% riktigt kött! Hur mycket kattmat som finns ute på marknaden har så pass mycket kött i sig egentligen? Finns det ens nån? Men ja Encore har det och jag älskar det! Då vet jag att jag ger mina katter bra mat. Det är ett perfekt komplement till en balanserad kost. Jag är helnöjd och skulle verkligen rekommendera denna mat till era älskade katter också :D
 
Signe och Astrid äter här Encore med räkor :) Det var slut på bara några minuter ;D
Anonym
2015-06-04 @ 18:16:54

Hej
Vet du vart man kan köpa den maten?
Med vänlig hälsning, Mimmi

Svar: Hej! Jag vet inte om den finns i någon butik än då jag fick prova den genom Buzzador 😊
Elin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0