Onsdag! :)

Hejhej!
Börjar bli standard att jag bloggar på onsdagar x) Haha men så kan det vara ibland.
 
Hur är det med er då? Här hemma är det så bra det kan vara just nu. Har lite oroskänslor och så för nästa vecka, men det är inte så konstigt och sen allt strul som nu varit denna vecka med T's skolstart och allt vad det nu innebär, men nu kanske vi har löst allt och att det blir så som vi vill :) Iaf så håller vi tummarna för det!
 
Ja annars då? Onsdag idag och om 3 timmar ska jag vara på sjukhuset hos diabetesläkaren. Får se om det sägs nå vettigt där då eller inte :P Men jag har avbokat alla besök till läkaren som jag har fått detta år då barnen alltid har prickat in just dom dagarna att bli sjuka på så ja nu måste jag ju gå på det :) Efter det så ska T hämtas på förskolan och sen ska vi träffa min bror och han ville åka ut till Valbo en sväng så ja det är väl det vi ska göra idag :) Mer vet jag inte iaf.
 
Igår var det tisdag och vår älskade lilla kille blev 5 månader ♥ Så mycket kärlek som denna älskade lilla pojke ger oss går inte att sätta ord på! Och denna kärlek mellan bröderna går inte att beskriva ♥ T är så försiktig med sin lillebror och han säger flera gånger varje dag hur mycket han älskar honom ♥ Vi har inte märkt av någon svartsjuka än och det är vi glada för :)
 
Igår var det även dags för ett besök hos bvc och vaccination som vi har valt att vårt barn ska få. Allt gick bra och det blev inte så mycket tårar efter sprutorna och han växer som han ska :D Nu är han 62cm lång och väger 5500g ♥ Och allt såg bra ut! Men läkaren som var med sa också att han låter fortfarande inte bra när han andas och ja värre är det ju när han sover, men vi får förhoppningsvis veta vad det är nästa vecka!
 
Nej nu hör jag hur min lilla älskling ropar efter mat så det ska han få nu :)
 
Ha det bra så länge!
 
Mina älskade pojkar ♥ Nästan lika gamla på korten och ja enäggstvillingar med 5 år emellan ;) ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0